"Збірка на замовлення" - тут потрібно розуміти як збірку велосипеда "з нуля" (вибір рами та всіх інших компонентів), так і апгрейд або поліпшення вже наявного велосипеда (приклад).
Нижче всі етапи складання велосипеда по частинах.
1. Вибір типу велосипеда. Це найскладніший етап. І найчастіше, потрібно спробувати прокататися на різних велосипедах, щоб вирішити, на чому Вам захочеться їздити найближчим часом.
Велосипед повинен відповідати і служити цілям, для яких він збирається. Підбирається ростовка рами, вибирається тип велосипеда і діаметр коліс (міський, МТБ, для туризму і т.д.). Велосипед збирається так, щоб посадка на ньому була комфортною Вам і була можливість регулювання (наприклад, в сучасних куплених велосипедах дуже часто вже не можна підняти вище кермо для більш комфортної вертикальної посадки, що важливо для прогулянкової їзди)! З комфортністю посадки допрацьовуємо, коли велосипед уже зібраний.
Ідеальний варіант - це коли в домашньому вело-гаражі кілька велосипедів, наприклад, шосе і MTB, даунхільний підвіс і BMX.
2. Підбір комплектуючих. Підбираємо комплектуючі, виходячи із пункту 1. У велосипеді, "заточеному" під конкретну область використання, кожен вузол і деталь підбираються індивідуально. Один з плюсів в збірці на замовлення - це можливість контролювати витрати. Деякі відповідальні вузли і деталі спочатку краще купити дорожче і якісніше (на них і навантаження більше, і працюють вони частіше за інші), а на деяких можна заощадити. Так ми створюємо збалансований по навісці та ціні велосипед.
3. Економія в майбутньому. Це дуже важливий пункт. Збираючи велосипед, Ви не переплачуєте в майбутньому за заміну вузлів і деталей, не відповідних Вашим вимогам та потребам, або тих, що швидко зносилися. Часто буває, що купивши стоковий (модель з магазину) велосипед, через місяць-другий починається довга низка замін і підбору комплектуючих. Ринок, на жаль, сьогодні працює так, що добре збалансований по навісу велосипед (наприклад, з навішуванням одного рівня по колу) буде коштувати зовсім недешево та не всім по кишені. А "бюджетники" мають в комплектації слабкі місця, які вимагають доопрацювання в майбутньому.
На період обкатки велосипеда (від двох тижнів до місяця) безкоштовне обслуговування в майстерні.
Отримуючи новий велосипед, Ви пройдете початковий курс з навичок їзди. ("Курс молодого бійця")
Весь процес (від обговорення деталей до готового велосипеда) може тривати до місяця (час купівлі / доставки деяких вузлів і деталей може затягтися). Вартість робіт у кожному випадку змінюється / обговорюється і залежить від складності замовлення - від 500 до 1000 грн.
! На зібраний в нашій майстерні велосипед знижка на обслуговування або ремонт 15%!
Гарантійні умови при збірці велосипеда на замовлення
Гарантія на раму та амортизаційну вилку велосипеда - це гарантія виробника і діє тільки при купівлі нових комплектуючих.
На деталі та компоненти*, що піддаються природному зносу в процесі експлуатації велосипеда гарантія визнається виключно в разі прихованих дефектів матеріалів чи конструкції, що проявилися під час експлуатації. Також гарантія виробника при купівлі нових деталей.
Гарантія втрачає свою силу якщо:
Велосипед використовувався не за призначенням, в екстремальних умовах (стрибки, падіння і т.п.), для участі в спортивних змаганнях, в прокаті або з порушенням умов експлуатації та зберігання;
Велосипед був у ДТП;
Велосипед був відремонтований або відрегульований іншими особами;
Були проігноровані або порушені терміни проходження технічного обслуговування велосипеда;
Власник велосипеда має право на безкоштовний ремонт або заміну пошкоджених частин у разі виявлення недоліків або пошкоджень велосипеда, що сталися протягом гарантійного терміну експлуатації з вини виробника, В рамках безкоштовного гарантійного ремонту замінюються та налаштовуються виключно частини, визнані пошкодженими з вини виробника.
* Покришки, камери, ободи, ланцюги, задні та передні шестерні, підшипники, ролики та змінні кронштейни перемикачів, троси та кожухи, гальмівні колодки, рукоятки та чохли керма, покриття сідел, спиці і т.д.​